Colliekompisarna

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Marru - 19 oktober 2014 23:30

Det var den helgen det. Igår hände det inget speciellt. Var ensam hemma med hundarna under förmiddagen. Så det blev ingen långpromenad. Farina orkar ju inte gå så långt. Har inte hjärta och lämna henne ensam hemma och gå långt med dom andra. Det skär ju i hjärtat tom när jag går ut utan henne trots att maken är hemma med henne. När hon står i hallen och tittar med sina stora bruna ögon. Men jag vill gå längre promenader, och hon orkarinte. Vi får se om hon klarar denna vinter.  Det beror väl på hur kallt det blir. Man ser på henne att hon är stel när hon reser på sig på morgonen. 

 

Idag har jag varit till Västerås Kennelklubb och dömt på deras KM. De hade KM i rallylydnad, lydnad och agility. Jag stod då för rallylydnaden. Det blev en trevlig dag, och jag tror jag fick till banorna bra. 

 

Nu är det bara och hoppas på att det blir hyfsad väder i veckan så man kan lägga några spår. 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards