Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Grafik igen!

Av Marru - 28 september 2009 22:30

Ja, då var det dags för Målarbodens tema vecka 40. Otroligt, redan veckan 40, om ett halvår så är det vår igen, nästan. Vad skönt, längtar dit. Fast först skall vi lida genom denna vinter, som blir lite roligare än den förra. Fagersta kennelklubb skall ju ha inofficiella agilitytävlingar, 7 st i vinter. De har gjort tävlingarna till en Vintercup.

Igår kväll så gjorde jag då bodens bonustema. Det blev lite höst över den bilden, fast det blev ett misstag, inte alls planerat.

  

Nu skall vi skrapa lite trisslotter. Köpte när vi var till Borlänge såna här supertriss som man har möjlighet att vinna 100 000 i månaden i 25 år. Det blev bara 125 kr, men jag var och bytte dom till nya, men våran kiosk hade bara vanliga trisslotter Rynkar på näsan

 
 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

29 september 2009 00:29

Vackert!

http://collieforever.blogg.se

 
Helan

Helan

29 september 2009 12:54

heeij vännen.. grattis till vinsten. hoppas de slår in större belopp snart.. så du slipper oroa dej för jobben åså.. de skulle väl vara nåt va.. tror jag me ska skaffa mej nån lott, så jag me får ta lite semester på OBESTÄMD TID..hehehe. Needå, jag e gla jag har nåt å jobba me.. Men å bara få pyssla me keramiken å dogzen hade väl vare nåt.. såå roligt.

Tack för ditt stöd.. vikten är ju inte å leka me.. usch, trist å tänka på, men ett måste..de ska nog lösa sig.

Tack även för kommentaren om tjejerna.. visst är de fina.. å de älskar ju å springa där i sandbankarna på Heden.. de är såå roligt.. de mår så gott där.
Tyvärr är det ju älgjakten här nu..så man får väl passa sig.. hmmm.. jaja, tur de inte springer från oss mer än 20-30 m.. Ha de så bra nu.. jag ska vila 10 min på soffan innan jobbet.. kram på dej vännen. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Annmi

Annmi

29 september 2009 20:16

Waooo,så vacker bild & jaa...Det går fort nu,snart är de Jul ;)
Grattis!!! till lillvinsten,alltid nå't...Jam & Kram!!!

http://Birmakatten är en lugn och vänlig katt. Man kan sä

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards