Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Nytt utseende!

Av Marru - 30 september 2009 23:15

Var till brukshundskluben igår, har ju haft en tanke länge att jag vill ha en annan header på min blogg. Vad passar bättre för colliekompisarna än att alla står på rad på balansen som är ett agilityhinder. Så sagt och gjort, vi radade upp alla fyra på balansen, maken fick stå framme som stoppkloss. Allt går bara man vill Skrattande .

Det är nåt strul med bloggen, det kommer upp ett felmeddelande hela tiden om att sidan inte kan öppnas. Hoppas det rättar till sig snart.

Idag var jag till kennelklubben och tränade med Lizzie. Vi körde VM agilitybanan idag. Lizzie gick kanonbra, hon hade verkligen fart idag. För varje gång jag ropade bra ökade hon farten så till slut så hade jag problem med att hänga med. Idag så gick hon på gungan och balansen direkt efter hopphinder. Det var riktigt roligt idag. Dom andra började prata om att de skulle vilja flytta träningen till Norberg nu. Det är ju lika kallt ute som det är i hallen i Norberg. Men ute är det halt nu på gräsmattan, det är det inte i hallen.

 
 
susannah

susannah

1 oktober 2009 01:52

Snygga de är uppradade och läckra:)
Jag kan inte ens få mina att sitta snyggt tillsammans:)
Tjing

http://www.kennelhartwells.com

 
Helan

Helan

1 oktober 2009 10:19

Heeij.. det bidde suuuperfint å fräscht.. ljust å fint.
Ha den såhär nu.. det var jättebra.
Å så fina de är på bilden alla gooa 4 beningar.. dina gobitar..inte lätt å få dom stå så allihopa..kan jag tänka mej.

Önskar dej en superfin dag.. här var de på nollsträcket inatt.. så de var is på rutorna.. brrr.. men de var ju itne första frostnatten.. brr.. å inte sista heller.

å tusen tack för din goa kommentar..

Ha de bra vännen..kram på dej. helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Ingela Siövander

Ingela Siövander

1 oktober 2009 10:57

Hej!
Vad häftigt att alla hundarna står på rad!
Vi åker till Finland i helgen!
MVH Ingela

http://colliebiten.se

 
Anna

Anna

1 oktober 2009 13:40

Jättesnygg header !! och fräscht utseende på hela bloggen !

Sv: japp jag kommer använda blogtownbloggen mest, gillar den bäst.

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas

 
Cina

Cina

1 oktober 2009 14:09

Fiiiiin bild!
Ja det är något som e tokigt här på bloggen just nu!
Visst har även jag skänkt 50:- till detta Rosa Bandet!
Är en självskriven sak för mig!
Hoppas att MÅNGA gör det!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Pia

Pia

1 oktober 2009 19:57

Kanonfin bild på era pälsklingar.
Kram // Pia

http://lapia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

köpings-Mailis

1 oktober 2009 20:08

Huvvaligen så fina vovvar och blogg du har nu Marketta!
Härliga färger !
Kramis >Mailis

 
Kakan o Lassie

Kakan o Lassie

2 oktober 2009 10:40

Himla fin bild, vad duktiga de är som står så fint tillsammans.

http://collieflickan.blogspot.com

 
Ingen bild

Inger

5 oktober 2009 10:31

Kanon fin bild.Tänk att ni kunde få dem att ställa upp sig så fint alla fyra.De är ju så fina.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards