Colliekompisarna

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Marru - 8 november 2009 14:54

Klicka på pointshop länken till höger på min bannersavdelning och registera er. Man får poäng för en massa olika saker. Tex fick jag 300 poäng för att jag sprakade ett får i Facebook Förvånad. Skulle väl aldrig falla mig in att göra det annars. Men det man gör i Facebook skall publiseras annars får man inte poängen. Man får 20 poäng om man besöker länkar som dom har på sin hemsida. Det finns en massa andra saker som man får poäng för. Får man ihop tillräckligt många poäng så kan man byta dessa till saker, tex presentkort. För 54 000 poäng får man ett presentkort på tex Bokia.

 

Ok, det tar väl tid innan man får ihop dessa poäng, men jobbar man flitigt så får man nog ihop nåt. Man kan få godis om man vill det för ca 1500 poäng.

 

Däremot så går jag inte med på några av dom kampanjerna som kräver att man skall skriva sitt telefonnummer, där går gränsen. Det kan bli en dyr historia. Men allt som inte kräver vare sig adress eller telefonnummer gör jag.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards