Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Marru - 9 november 2009 17:13

En sak är då säker, jag längtar redan till att det skall vända mot ljusare tider. Det är långtråkigt nu, man skall försöka göra allt när det är ljust så man tappar sugen att göra nåt när det väl är ljust ute. Vilket det gjorde idag för mig, inte ens maten smakade nåt, tyckte att det bara växte i munnen på mig, kanske jag inte var tillräckligt hungrig då när vi åt. Men hade en här hemma som gapade efter nåt att äta, så det var väl bara och äta.

 

Idag fick jag vara hemma, men dom ringde redan strax efter åtta och frågade om jag kunde jobba på onsdag, dom andra dagarna har  jag ju jobb sen förut. Sen ringde han igen 10 minuter senare och frågade om jag kunde byta imorgon och köra i Söderbärke istället för Ludvika. Säger bara att vad som helst här i Söderbärke är bättre än Ludvika så jag tackade ja, såklart Skrattande.

 

Nu har jag suttit och gjort Målarbodens bonustema för den här veckan, och jag blev ganska nöjd med den. Det var lite pillrigt att få visarna och hamna rätt på klockan så att dom inte hoppade alltför mycket när det blev klart. Men såhär blev det alla fall till slut, och jag är ganska så nöjd.

 

  

 

 

Av Marru - 9 november 2009 00:01

Har fått en award av Annkila, i den ingår att man skall skriva ner 10 saker om sig själv. Sen skulle man skicka den vidare till 3 bloggvänner.

 

Så här kommer 10 saker om mig, det blir inte lätt:

 

1. Hundar är mitt liv

2. Träning med hundar är nåt som jag gillar

3. Paint shop är en av mina favoritsysselsättningar vid datorn

4. Tycker bäst när det är varmt och ljust ute

5. Lakrits är favoritgodiset

6. Älskar tystnaden på morgonen, blir irriterad om maken går upp samtidigt

7. Sitter gärna länge bakom datorn på kvällarna, eller nätterna som nu Skrattande

8. Dansa tycker jag är kul, men det är länge sen sist

9. Tycker om att fotografera

10. Mjölkberoende Skrattande

 

 

  

 

Dessa 3 vill jag ge awarden till, men om det är nån annan som vill ha den också så varsågod Skrattande.

 

Paula, Helan, Viktoria

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards