Colliekompisarna

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Marru - 21 november 2009 23:26

Ja, alltså här på bloggen har det hänt saker igen. Det verkar som om de tagit bort det att man måste betala 25 kr för varje 100 bilder man laddar upp. Nu står det att man kan ladda upp 300 bilder i månaden, men det står inget om att man måste betala efter ett visst antal. Ja, det är ju kul.


Annars har här varit kanonfint väder, fast jag hann ju inte njuta av den så mycket. Först på morgonen så tog jag alla fyra med mig på morgonpromenaden. Sen var det med dom i bilen och åka till Smedjebacken. Var väl där några timmar, sen hem till tvättstugan. Sen blev det hastigt och lustigt kväll.


Jag har roat mig ikväll med mitt psp, gjort några mailbakgrunder. Det trista är bara att det är få som använder Outlook som sitt mailprogram, det är nog bara vi grafiknördar som gör det. Outlook är nog det enda där man ser dom där mallarna och bakgrunderna man gör. Här är en vinterbakis jag gjorde, nu minskar ju bloggplatsen ner den mycket. Men ni får tänka er att den är lika bred som mailet.


  


Vi har fortfarande inte fått nån router. Ikväll så har det mobila bredbandet slängt ut mig 3 gånger, nu sist när jag höll på att skriva i bloggen, så jag fick skynda mig och kopiera det jag skrivit innan det försvann så jag inte behövde skriva allt igen.

 

Imorgon är det EFIT-dag igen. Undrar om jag kommer ihåg det imorgon bitti. Sen borde jag börja fundera på att ladda upp julsidan igen. Men jag skulle behöva få nytt i den, har ju inte gjort nåt alls på sista tiden.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards